Logitech G330 Review

evanurk 6 augustus 2012, laatste update op 6 augustus 2012, 434 views

Logitech G330

Pluspunten

• comfortabel, lichtgewicht, landurig dragen zonder pijnlijke oren, helder en goed geluid.
  • Plug & Play

Minpunten

• De bediening voor volume harder en zachter te zetten, wil hij nog wel eens in mono gaan.
  • Oprolsysteem voor draad is klittenbandje
  • Bass is wat minder aanwezig (maar na goed instellen, prima te doen)

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 4
Ik gebruik deze headset nu al een geruime tijd.
Hij bevalt mij nog steeds goed, over de bass was ik echt verbaast ik had niet verwacht dat hij zo'n geluid zou geven. Omdat de meeste mensen op het internet er over klagen, als je even je instellingen van je geluid wat aanpast heeft hij een prima bass. (naar mijn mening) Tijdens het gamen geeft hij alle geluiden goed weer en heb ik er verder geen klachten over.

- Tijdens een film kijken ook perfect en prima geluid niets geen klagen!

- Voor videobellen via Skype werkt hij ook prima. Ik hoor altijd; Wat versta ik jou goed! Dus de mic is ook prima! Voor Skype en video bellen zou ik zeker deze headset nemen.

Voor de mensen die wat echt meer naar het geluid zelf kijken, en voor echte gamers. Dan is deze headset niet voldoende, maar voor de beginnende gamer of voor iemand die een leuk headsetje zoekt.
Raad ik hem dus zeker aan.

In feite ik ben zeer tevreden over dit product en mocht hij stuk gaan dan zou ik deze zo weer bestellen.
Een echte aanrader dus!

Heb jij ook een Logitech G330?