Logitech diNovo Cordless Desktop voor Notebooks Review

wowi 2 februari 2008, 660 views

Logitech diNovo Cordless Desktop voor Notebooks

Pluspunten

• Tikt heerlijk gewoon.
  • Geen storingen.
  • Encriptie
  • Batterijen gaan lang mee

Minpunten

• De toetsenopdruk is erg slecht en gaat er veel te snel af.
  • Toetsen slijten veel te snel
  • Muis te klein
  • Verliest datum en tijd na batterij wissel
  • Duur

Gebruik dit nu ca ruim een jaar en moet zeggen het setje bevalt me heel goed.
Geen enkel software probleem mee gehad :) .

Alleen de muis die erbij zit gebruik ik niet, te klein :| .

Wat me wel opvalt dat de toetsen erg snel slijten, de toetsen zijn nu al
gepolijst :( .

De opdruk op de toetsen laat los en/of slijt veel te snel, en logitech doet moeilijk met garantie hierover!! :( .
Vroeger was de service van logitech vele malen beter!!!!

De opdruk van de toetsen zijn een soort plakkertjes, ik had toch wel iets beters verwacht van een toetsenbord in deze prijsklasse wat dat betreft.

Hierdoor heb ik de bouwkwaliteit slecht beoordeeld zoiets hoort niet en zeker niet na ruim een jaar, mijn vorige logitech multimedia toetsenbord heb ik drie jaar op getikt, en nog steeds kon ik daar de letters van het toestenbord lezen.

Heb jij ook een Logitech diNovo Cordless Desktop voor Notebooks?

Herken het heel snel slijten van toetsopdruk van Logitech. Na amper 2 maanden waren 2 toetsen al geheel kaal. Daarom maar naar een toetsenbord van Speedlink gegaan en gebruik die nu al ruim een jaar met nu pas wat kleine slijtage plekken.
Ik herken het snelle slijten helemaal niet... Ik heb mijn tobo nu al meer dan 5 jaar in gebruik en geen slijtage van de opdrukken zichtbaar en typt nog als nieuw (beetje vuil daargelaten)
Dan gebruik jij denk ik geen Dinovo cordless desktop, aangezien die volgen mij nog geen 5 jaar uit is :p
Kort en bondig :)
Euh, maar hoe kan dit? Ik snap het niet, zoiets is echt niet voor logitech :S