Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard Review

stickybit451 30 januari 2008, 459 views

Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard

Pluspunten

• Trackball, geen losse muis nodig. Is ook niet handig als je op de bank zit.

Minpunten

• Vista verwerkt in de naam van het produkt, schrikt af.

Jammer van het woord Vista in de naam. Dit deed mij even nadenken.
Ik heb het toetsenbord namelijk aangeschaft voor gebruik bij de Playstation 3 in combinatie met Yellow Dog Linux.

Op dit moment is het alleen nog even lastig om te zien welke Playstation knoppen nu waar op het toetsenbord zitten, maar dat is een kwestie van wennen.
Naast de trackball (zit rechts op het toetsenbord) zit er links ook een scrollknop. Deze gebruik ik veel tijdens internetten via de PS3, is wat nauwkeuriger en rustiger werken dan met de trackball.

In 1 woord perfect! Werkt in 1 keer (geen drivers uiteraard nodig! :-)), nog geen problemen gehad.

Heb jij ook een Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard?