Specificaties Laser printer (Kleur) met WiFi en Ethernet - Bekijk alle specificaties

Samsung CLP-325W Review

Rev-anche 20 juni 2012, laatste update op 15 juni 2016, 448 views

Samsung CLP-325W

Hier even een korte update over een goed product.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Ondersteuning
  • werkt tot nu toe altijd
  • Toner droogt niet uit
  • Toner is goed voor normaal papier

Minpunten

• Toner is in aanschaf duurder dan inkt. echter met 123 inkt valt het wel mee.
  • en je krijgt er nog gratis pennen bij ook

Inktverbruik Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Afdrukkwaliteit Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 5
De enige reden dat ik eindelijk een laserprinter aan heb geschaft is allen maar doordat de bubblejet cartridges steeds uit/opdroogden.

En aangezien het dan goedkoper word om een nieuwe printer te kopen dan de cartridges te vervangen, (ondertussen drie of vier maal) heb ik deze laser printer uiteindelijk aangeschaft.

Voor heen heb ik de merken Canon drie maal,en Epson 2 maal gebruikt, allen bubblejet printers, waarvan binnen de kortste keren of de koppen of de inkt zelf totaal dienst weigerden/kapot waren/niet meer werkten.

Met de Samsung CLP-325W echter heb je dat probleem nou niet meer.
Inderdaad is de toner duurder in aanschaf (ook met alternatieven) maar je hoeft het nou niet meer weg te gooien als je het een maand of twee niet hebt gebruikt, sterker nog meestal heb ik hem niet eens aangesloten op mijn pc,
en dat deert hem niet het minste.

Waarom een kleuren printer hoor ik iemand roepen?!

Mijn dochter komt om de week langs (als ik me tenminste goed gedragen heb tegenover mamma) en die wil dan ook graag verslagen, proefwerken e.d maken voor school, en waarom niet voor de kleine meerprijs?

Dan nu mijn bevindingen na ongeveer een jaar gebruik!

Printkwaliteit.
Voor deze budgetprinter ongelofelijk, persoonlijk gebruik ik altijd het goedkoopste A4 papier dat ik kan vinden en als mijn dochter dan weer eens een of ander obscuur popidool uitprint op A4 formaat lijkt het daadwerkelijk
op een foto.

Gebruiksvriendelijk.
verdiend hij een zeer goed, Linux en Windows herkennen hem meteen waarbij je nog wel de drivers zelf moet installeren.

Prijs/kwaliteit.
Wederom een zeer goed. ongelofelijk dat ze deze kwaliteit kunnen leveren voor die prijs, (hier werkt vrije marktwerking dus wel)!

Update

Van de week 13-06-2016 eerste toner cassette vervangen na 1300 pagina,s.
Waar geadverteerd werd met 1000 pagina,s
De vervangende cassette kwam voor 36,50 Euro,
Imo is goedkoper printen alleen mogelijk bij de buren!

Heb jij ook een Samsung CLP-325W?

Vreemd mijn smilies werken niet in de minpunten? :+
je moet de inkt bestellen bij tintenpool.de .... goedkoper dan 123inkt
Alsnog bedankt voor de tip, maar ik koop al zolang bij 123 dat die paar cent me niets meer uitmaken.

Gewoon goed gevoel en altijd tevreden na snelle levering wat wil ik nog meer? :)
Wel lullig dat je hierom -1 gemodereerd werd. Sorry :(