Samsung Syncmaster 2032MW Zwart Review
De vorige reviewer heeft al het gras al voor mijn voeten weggemaaid, mijns inziens. Maar ik ga er toch mijn (korte) mening over geven... Ik gebruik deze monitor vooral als 2de monitor/TV. Het is een strak scherm met veel aansluitmogelijkheden en een zeer goed beeld. Zelfs een aansluiting voor de standaard-kabel (dus TV-tuner) geeft toch blijk van zijn grote uitrusting. Ook het gebruikte materiaal is van goede kwaliteit. Zeer degelijk, waardoor de monitor stevig aanvoelt. Het enige waar ik last van had is de montage. Ik kreeg de TV niet gemakkelijk op de voet geplaatst. Na een tijdje prutsen en goed doorduwen is het gelukt. Wellicht is het mijn onhandigheid, maar het was even zweten. (je wilt niet gelijk je TV slopen ) En, O ja: geen...
Pluspunten
Veel aansluitmogelijkheden strak design goed beeld degelijk ontwerp (materiaal)
Minpunten
geen wandmontage
Eindoordeel
Ik gebruik deze monitor vooral als 2de monitor/TV.
Het is een strak scherm met veel aansluitmogelijkheden en een zeer goed beeld. Zelfs een aansluiting voor de standaard-kabel (dus TV-tuner) geeft toch blijk van zijn grote uitrusting.
Ook het gebruikte materiaal is van goede kwaliteit. Zeer degelijk, waardoor de monitor stevig aanvoelt.
Het enige waar ik last van had is de montage. Ik kreeg de TV niet gemakkelijk op de voet geplaatst. Na een tijdje prutsen en goed doorduwen is het gelukt. Wellicht is het mijn onhandigheid, maar het was even zweten. (je wilt niet gelijk je TV slopen
En, O ja: geen wandmontage mogelijk... Maar dat is een afweging: veel aansluitmogelijkheden of wandmontage.
Heb jij ook een Samsung Syncmaster 2032MW Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (1)
Aansluitingen: hdmi, component, composiet, antenne, dvi, d-sub, scart
Het beeld wat de tv geeft op de antenne is heel goed, ik heb hem naast mijn Samsung SyncMaster 711MP staan welke ook een tv antenne heeft en daarmee vergeleken is het beeld van de 2032WM stukken beter. Er zit minder ruis in (dit zal wel door de cpu van de monitor eruit worden gehaald) en de kleuren zijn beter. Wel heeft deze monitor hetzelfde probleem als wat vele LCD monitoren/tv's hebben: het verschil tussen echt zwart (pixel uit) en donker is extreem groot omdat de monitor bij echt zwart de pixel uitzet en bij de rest de pixels aan laat staan.
Je kunt er nog extreem veel meer over vertellen.
Ik heb op de monitor aangesloten:
-Nintendo WII (via component)
-Nintendo Gamecube (via scart met RGB, dus extreem goed beeld voor scart)
-TV Antenne
-PC via D-sub omdat ik nog geen dvi kabel heb gehaald.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn