Antec Eleven Hundred Review

Deliciouss 20 mei 2012, laatste update op 20 mei 2012, 1.123 views

Antec Eleven Hundred

Pluspunten

• Perfecte koeling
  • 2,5'' Bays
  • Perfecte kabel management mogelijkheden

Minpunten

• Geen

Nadat ik een geheel nieuw systeem heb laten assembleren bleef ik altijd met het gevoel dat er echt een keer een nieuwe kast moest komen… Na een tijdje had ik hem op het oog de Antec Eleven Hundred! Vindt dat als je doet, doe het dan altijd gelijk goed!
Een zeer geschikte kast voor mijn systeem, nadat ik een weekje in bezit ben van de Eleven Hundred valt me op hoe lekker de ventilatoren lopen.
Over ventilatoren gesproken, daarvan zitten er beste jongens in, aan de achterkant een 1x 120 mm en de bovenkant 1x grote 200 ventilator. De ingebouwde LEDs kan je erg handig met een schakelaar aan de achterkant van de kast aan of uit zetten. Natuurlijk ook op de Eleven Hundred zit er een 2 maal 3.0 USB aansluitingen op en 2 maal USB 2.0.
In de behuizing passen de volgende maten moederborden: EATX, ATX, , XL-ATX en Micro-ATXL.

Met in het achterhoofd om in de toekomst naar waterkoeling over te stappen is dit geen probleem, zoals je bij de afbeeldingen kunt zien, zijn er twee doorvoeren achter in de kast verwerkt.

Kabelmangament is een zeer grote pluspunt vergeleken met mijn oude kast en huidige kasten op de markt. Zoals bij elke nieuwe kast is de voeding op de bodem te monteren.
Mijn aan raden zijn, KOOP de kast als je van een goede kabel management houd en een kast van hoog kwaliteit wilt hebben met een fijne prijs dat niet te veel gevraagd is.

Naast de Antec Eleven Hundred heb ik ook een Antec voeding in de kast laten Assembleren, de Antec 650w Platinum.
Met een diepte van 14 cm een hoogte van 8,6 cm past het perfect in de kast, zoals eerder vermeld koop ik producten waar ik echt wat aan hebt, de Antec 650Watt Platinum hoort hierbij, met een leuk prijsje.

Heb jij ook een Antec Eleven Hundred?

Reviews door de redactie

Ik vind dit niet echt een review, meer een beschrijving van wat je hebt aangeschaft.

Een paar afbeeldingen van het geassembleerde systeem zou het verhaal wellicht sappiger maken.
Helaas is dit meer een WC-Eend verhaal dan een review, probeer het eens met een andere kijk,
zoalsdaarzijn, Wie heeft je de kast verkocht? Wat zit er in de kast dat je een dergelijke groote nodig hebt? En niet onbelangrijk wat zijn je ervaringen met eerdere kasten?!

Geef geen sterren want hoop op verbetering. 8-)