Logitech G35 Gaming Headset Review

marcel1 20 mei 2012, laatste update op 20 mei 2012, 2.656 views

Logitech G35 Gaming Headset

Pluspunten

• plug en play
  • zeer goed geluid (microfoon) ect
  • gebruikersgemak

Minpunten

• de lange stugge kabel waarvan de sleeving kapot gaat
  • kabel word niet soepler door gebruik gaat dus in de knoop zitten.

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 5
ik heb deze headset nu al een tijdje in gebruik en wel meer als een jaar.
Deze headset was bij de buurman als beste gekozen onder de gebruikers.
Headset is plug en play usb stekker er in en het werkt al meteen zonder dat ik de software heb ge´nstalleerd.
Plus punten het mooie geluid in combinatie met de mic.
Voldoende opties voor de juiste instellingen.
Wat ik slecht vind is de lange sleeving kabel.
De sleeving laat op den duur los en de kabel is vrij stug !
Je krijg nooit een mooie rechte kabel.
Ik had verwacht dat op den duur de kabel soepeler zou worden maar de knikjes krijg je maar niet uit de kabel.
Waar door de boel steeds in de knoop gaat zitten.
Misschien is draadloos dan een betere optie .

Heb jij ook een Logitech G35 Gaming Headset?

De kabel is hier juist een voordeel - hij breekt niet (zoals bij veel gewone kabels) en is makkelijk weg te stoppen. In tegenstelling tot jouw ervaring vind ik juist dat de kabel door het gekozen materiaal minder snel in de knoop raakt vergeleken met conventionele kabels. Gebruik mijn model ook al geruime tijd (sinds dat 'ie uit is) en er is nog niets kapot aan in elk geval. En dat is dan toch met ~4 uur per dag gebruik gemiddeld.
kabel is dus opgevouwen met een soort tyrip.
je verwacht dan dat het op den duur wat soepeler word als je het helemaal uit de knoop haalt .
Niet dus blijft stug en op den duur scheurt ook de sleeving.
Mag wel wat flexibiliteit verwachten van een kabel.
Zo als ik al aangaf is draadloos misschien :) een betere optie