Philips SHM6500 Review

xheroxkefx 11 mei 2012, laatste update op 11 mei 2012, 1.149 views

Philips SHM6500

Pluspunten

• Goedkoop
  • Bouwkwaliteit
  • Looks
  • Over-ear
  • Losse Mic
  • Geluid

Minpunten

• Word wat warm op het hoofd na 2-3uur
  • Geluid van headset hoorbaar voor anderen
  • Wat minder bass

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 5
Ik heb deze headset aangeschaft vanwege dat ik een goedkope headset nodig had voor TS3 met een fatsoenlijke mic.

Looks
De Philips SHM6500 Heeft een strak uiterlijk en komt in een mooie doos.
De doos is wat doorzichtig aan de voorkant
Het zit goed verpakt en alle features zijn duidelijk zichtbaar.

Featureset
- Losse Microfoon
- Volume beheer
- Microfoon mute knopje
- Handige houder voor de 3.5mm jack als je die niet gebruikt.

Over de prijs ben ik zeker te spreken, ik heb dit pracht headsetje voor maar 21,60 kunnen kopen!
Je hoeft natuurlijk geen headset van 80,- te verwachten maar de prijs/prestatie verhouding vind ik, erg goed bij dit model.

Afuture - 21,60

Bouw kwaliteit
Het plastic van de headset voelt vrij solide en de schelpen van de headset zijn van zacht stof en sluiten erg fijn aan over de oren. Ik zou niet zeggen dat ik flappies maar ik heb wel grote oren en mij passen ze ook makkelijk! Ze zitten fijn en strak om de oren heen voor maximaal comfort.

Losse Microfoon
De losse microfoon vind ik toch wel een pluspunt bij deze headset. Dit is ook zeer handig met het vervoeren van de headset. Je hoeft alleen de microfoon even uit te pluggen en in de tas te doen. Dit verkleind de kans dat de microfoon word gebogen / kapot gaat.

Geluid
Het geluid van deze headset is ook zeker geen minpunt. Het geluid is helder en duidelijk. Ook gaat het niet kraken als je het hard zet. De bass is in tegendeel wel een minpuntje. Want onder een heftig potje BF3 miste ik toch wel wat hardere bass.

Heb jij ook een Philips SHM6500?

Netjes hoor :) !
Ziet er prima uit, helaas is het inderdaad een open systeem.
Maar voor dat geld !