Specificaties 160GB 3.5" HDD (ATA) - Bekijk alle specificaties

WD Blue WD1600JB, 160GB Review

pfwolbers 21 april 2005, 230 views

WD Blue WD1600JB, 160GB

Pluspunten

• grote opslag (160GB)
  • produceerd weinig geluid
  • snel

Minpunten

• geen

Ik heb deze hardeschijf gekocht als aanvulling op mijn 40Gb IBM hardeschijf. Toen ik hem kocht was hij in de aanbieding bij Paradigit voor een prijs waar ik ergens anders maar een 80Gb hdd voor kon kopen. Ik had dan ook niet super prestaties verwacht, maar hij doet niks onder voor andere vergelijkbare hardeschijven. Hij is vele malen sneller dan mijn oude hdd (mede door de 8mb cach) en maakt ook nog zeer weinig geluid. Mede hierdoor ben ik zeer tevreden over deze harderschijf. Veel vrienden hebben deze hdd op aanraden van mij gekocht en geen één is er ontevreden over. Op het moment begint ook deze hardeschijf vol te raken (dat heb je met die dvd's) en ben dus aan het kijken of er nog één bij geplaatst gaat worden.

Heb jij ook een WD Blue WD1600JB, 160GB?