Creative Draco HS-850 Review

S32191234Newbie 10 maart 2012, laatste update op 10 maart 2012, 667 views

Creative Draco HS-850

Pluspunten

• Goed opname en afspeel geluid.

Minpunten

• Blijkbaar niet robuust genoeg en het is wat wennen qua hoofd en nek.

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Na een reeks van headsets van Logitech had ik de behoefte om een ander merk te proberen.
Daardoor kwam ik bij de Creative Draco HS-850 terecht.

Ik vond m er goed uit zien, handige isolatie van de oren waardoor omgevingsgeluid redelijk verminderd wordt en na mijn ervaringen was de kwaliteit van zowel speakers als microfoon goed.

Echter was hij na 4 maanden al kapot. Ik zie mezelf niet als iemand die zeer secuur met spullen omgaat maar ook absoluut niet als iemand die te lomp is. Toch is er een klein stukje plastic afgebroken waardoor een van de speaker schelpen niet aan de hoofdsteun blijft zitten.
Dat stukje plastic is ongeveer 3mm bij 3mm en 1mm dik en per gehoorschelp zijn dat er 2 die het geheel bij elkaar houden.

Dus met deze schade ben ik terug gegaan naar de winkel en daar zei de verkoopster dat dit niet onder de garantie valt.

Daardoor heb ik er voor gekozen om deze review te schrijven.
Dit om zowel potentiŽle kopers op de hoogte te stellen als te kijken of dit nu aan mij ligt of dat andere mensen hier ook last van hebben.

Heb jij ook een Creative Draco HS-850?

Ik denk dat je meer reacties krijgt als je hierover een topic opent op GoT dan dat je er een review over gaat schrijven waar helemaal niemand iets aan heeft. Die ene ster die je hebt gekregen voor je review bevestigd die gedachte. Feitelijk koop je een elektronisch apparaat, wacht je totdat het stuk gaat en constateer je als het dan eenmaal stuk is dat het apparaat slecht is omdat het ooit stuk is gegaan.
Ik ben niet specifiek opzoek naar reacties, ik geef alleen maar aan dat ik het waardeer om iets van andere te horen.

Verder beschrijft jou korte analyse mijn verhaal wel enigszins echter is mijn intentie alleen maar om mijn verhaal online te zetten voor mensen om te lezen en, als ze willen, mee te nemen in hun afweging om dit apparaat te kopen.