Belinea 2225 S1W Zilver Review

robbierzz 18 oktober 2007, laatste update op 18 oktober 2007, 583 views

Belinea 2225 S1W Zilver

Pluspunten

• Design / Ontwerp
  • Geen dode pixels!

Minpunten

• Speakers

Ik heb deze monitor aangeschaft met de actie alle TFT schermen 20% korting! Hij stond voor 189,- ex btw en was dus in totaal maar +- 179 euro kwijt inclusief BTW aan dit scherm!

Het scherm werkt perfect, ikzelf vind alleen speakers niet nodig op een monitor maar agh, een leuk extraatje voor als je eens geen speakers meeneemt naar een LAN! Ze doen echter niet af aan het 'design' van de monitor.

Scherm zwerkt verder perfect, nog geen last van dode pixels gehad.

Mijn videokaart is een ATI Radeon 9600pro 256 MB, en kan op een resulotue van 1600 x 1050 zonder problemen draaien, gamen gaat zonder problemen op 1280 x 768 (tja de videokaart ondersteund niet meer ;)). Heb nog nooit last gehad van ghosting of iets anders.

Ook op mijn laptop werkt hij perfect, ook daar geen ghosting of andere rare taferelen te vinden!

Heb jij ook een Belinea 2225 S1W Zilver?

denk eerder dat je in de buurt van de 179 euro kwijt was ;)
juist aangepast :D, thx