Logitech G15 Gaming Keyboard Review

Wout,, 18 oktober 2007, 869 views

Logitech G15 Gaming Keyboard

Pluspunten

• Het is een fijn toetsenbord. Ik ben blij dat ik er een heb aangeschaft!
  • De macro's werken goed, in game stand zit er ook op !
  • Leuke lcd met dingetjes van games enzo!

Minpunten

• De prijs : Had goedkoper gemogen vind ik!

Een leuk toetsenbord!
Als mensen veel gamen, zou ik dit toetsenbord nemen
Er zitten 18 macro's op.

Ik ben alleen wat minder te spreken over de games die het hebben.
De meeste games hebben het momenteel nog niet, maar daar zijn patches voor te krijgen heb ik gehoord.

De prijs vind ik niet echt goed. Hij had wel goedkoper kunnen zijn.

De LCD had eerst wat problemen, heb hiervoor een update moeten doen. Bleek aan de Software te liggen van de LCD.

LCD werkt met Itunes, wat ik persoonlijk erg prettig vind

Heb jij ook een Logitech G15 Gaming Keyboard?

Hmm, ik vind dit nou niet echt een review.. het staat er wel erg in telegram stijl.
Mee eens, hier hebben mensen dus helemaal niets aan.
quote
Er zitten 18 macro's op.

ja en dan ook nog 3x he!

niet vergeten bij tevermeldem
slappe review inderdaad... geen nuttige informatie etc...... ;)
beetje slap... ik had deze "review"kunnen maken aan de hand van andere reviews over dit toetsenbordje.... Dit vult geen drol aan :P Maar goed toch leuk dat je IETS doet ;)
Ik zie geen review :/
Beetje karig zo.. Nu heb ik sowieso iets tegen breezer nicks met dubbele komma's, maar voeg ns ff toe hoe de toetsen voelen, hoe de layout is, issie draadloos of niet, welke games zijn ondersteund?

Ik zit te twijfelen of ik deze ga aanschaffen icm een mx revolution.
dat is absoluut aan te raden! Als je een gewone gamer en geen diehard super verslaafde hardcore gamer bent is deze combinatie zeer aan te raden Feni! de muis is gewoon de beste muis die ik ooit heb gehad en het toetsenbord is gewoon wel geinig :) De muis is iig een "must-have"voor mij
I see :) Ik heb namelijk vrij grote handen en die mx revolution leek me wel fijn in de hand liggen. Ik zal dr nog eens over nadenken, thnx ;)
tsja, misschien is ie 10 ofzo :-)
hahahahah da's een goede... :)