Plantronics GameCom 367 Review

Immeister 25 februari 2012, laatste update op 25 februari 2012, 181 views

Plantronics GameCom 367

Pluspunten

• Prima comfort;
  • goede geluidskwaliteit;
  • goede opneemkwaliteit;
  • goede prijsverhouding.

Minpunten

• Slechte bouwkwaliteit;
  • slechte kunststofkwaliteit;
  • onnodige buigingen (waardoor de headset uiteindelijk breekt);

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 4
Op zich ben ik niet ontevreden over dit product. Na ongv. een kleine 5 maanden brak helaas de kunststof verlenging van de headset af. Naar mijn idee zat dit er al een tijdje in, maar het blijft natuurlijk een teleurstelling als dit gebeurt. Voor de personen met een wat groter hoofd is dit zeker geen aanrader. De headset buigt namelijk constant als je em' opdoet. En dan is het slechts een kwestie van tijd voor je headset in 2en breekt. H

Hoewel ik een korte tijd met de Gamecom headset heb gedaan, ben ik er niet ontevreden over. De geluidskwaliteit was erg goed, evenals de opneem kwaliteit.

Over de comfort van de headset valt in principe ook niets te klagen. Perfect is het niet, maar wel voldoende. Je kan em' gewoon meerdere uren achter elkaar op je hoofd houden, en geen last krijgen.

Mocht je een budget hebben, en een iets minder groot hoofd, dan is dit dé headset voor jou.

Heb jij ook een Plantronics GameCom 367?