Specificaties Radiogestuurde muis en 1.500dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech Performance Mouse MX Review

TimvandenBelt 15 februari 2012, 834 views

Logitech Performance Mouse MX

Pluspunten

• Zeer fijne muiswiel
  • Fijne duimknop
  • Drivers zijn zeer goed te doen
  • Ergonomisch

Minpunten

• Ergonomisch had het beter morgen zijn, zeker voor die prijs.
  • 3 knoppen gebruik ik amper tot niet, slechte positie.

Fijna muis, vooral het wieltje vind ik erg fijn. Dit doordat je de "endless" scroll mode hebt. Ook zit er in de drivers enkele functionaliteiten die dat fijner zou moeten ook maken. Ik heb daar soms problemen mee dus heb dat uit staan.
Het knopje voor de duim is erg makkelijk en goed bruikbaar.

De 3 andere knopjes op de zijkant gebruik ik amper, vind dat een slechte positie.

Ook vind ik dat het ergonomisch beter had kunnen zijn, zeker voor die prijs. Voorheen had ik een NAOS5000. Die voelde dus echt vele malen beter voor maar ongeveer een tientje meer.

Heb jij ook een Logitech Performance Mouse MX?

Grappig hoe sommige zaken van persoon tot persoon kunnen verschillen.
Ik vind de knop onder de duim juist irritant, klik hem per ongeluk aan tijdens een game en dan krijg je een soort selectie scherm met alle geopende windows. Net op het moment dat dit slecht uitkomt in het spel natuurlijk. Daarom zet ik deze knop meestal uit via de logitech software.
De muis is de enige die goed werkt op de structuur van mijn bankstel vanwege de darkfield technology.
Geen klachten over de plaats van de overige knoppen. Inmiddels heb ik 3 van deze muizen, ik neem hiervan 1 dagelijks mee naar mijn werk. Ik kan echt niet meer terug naar die el cheapo muizen.
Haha, meningen zijn er om verschillend te zijn. Ik ben overigens vergeten te vermelden of de Darkfield technologie. Bedankt! Heb hier zelf niks van gemerkt doordat ik deze niet gebruik.

En ja, ik denk dat ik wel zeer je mening deel van el cheapo!
ja en ik heb weer nooit last van die knop onder mijn duim.
Wel mag het scrollwiel van mij verder naar voren.... maar ja niet alle handen zijn gelijk.
Ik gebruik die knop net zo veel voor gamen (knife/meelee , speciale items) :-)
Ook voor browsen (volgende/vorige pagina) is hij soms wel handig.

Hoe meer knoppen, hoe beter voor mij, zolang het niet zover gaat als die WoW muizen..
Ik had er enkel de eerste maand(en) last van, maar nu zijn die knoppen onmisbaar geworden!