Plantronics GameCom 377 Review

OrangeTux 6 februari 2012, 324 views

Plantronics GameCom 377

Pluspunten

• Stevig snoer
  • Geluid

Minpunten

• Strak
  • Bij langdurig gebruik pijn aan de oren

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 5
Omdat mijn vorige koptelefoon kapot was gegaan heb ik deze gekocht.

Wat direct opvalt is het formaat van de koptelefoon. De koptelefoon ziet er wat lomp, maar ook stevig uit. En dat is die ook. Aan de koptelefoon zit een dik snoer dat vertrouwen wekt. Het zwakste onderdeel van mijn vorige koptelefoons was altijd het snoer, dit snoer is dikker en dat schept vertrouwen.

Op het snoer zit een kleine module om het volume mee te regelen en om de microfoon aan of uit te zetten. Tevens zit er een klipje op het snoer op het snoer vast te zetten op je trui. Het snoer eindigt met 3.5 mm jacks. n voor audio in, en n voor audio uit.

Het geluid dat de headset produceert is goed, niets op aan te merken. Maar ik heb ook het geluid van duurdere modellen gehoord, en daar zit toch echt een beter geluid. Maar dit wil niet zeggen dat deze koptelefoon slecht geluid produceert. Nee, dat niet, maar het kan beter.

Over de opnamekwaliteit kan ik kort zijn, die is prima.

De microfoon van de koptelefoon is in te klappen en op te bergen in de koptelefoon Dit vind ik een prettige feauture. De koptelefoon zit iets aan de strakke kan bij mij en na lang gebruik krijg ik last van mijn oren. Dit is een minput van de koptelefoon.

De kwaliteit die je voor deze prijs krijgt is in een pirma verhouding. Het is niet de allerbeste koptelefoon, maar dat moet je ook niet verwachten voor deze koptelefoon.

Kortom, een aanrader voor een doorsnee muziekliefhebber en gamer.

Heb jij ook een Plantronics GameCom 377?