Specificaties 3,7" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Omnia W i8350 Zwart Review

MooiP 27 januari 2012, laatste update op 27 januari 2012, 1.713 views

Samsung Omnia W i8350 Zwart

Pluspunten

• Amoled scherm, compact, supersnel GPS incl Glonass (SAMSUNGs high fidelity setting), front camera

Minpunten

• 3.7”scherm geeft kleine letters voor de wat slechtere ogen…, 8GB geheugen is te weinig voor veel MP3s, search knop raak je te snel per ongeluk aan.

In gebruik sinds: 30-11-2011

Conclusie:
Zeer tevreden, goede prijs prestatie, schitterend scherm

Hardware pluspunten:

Hardware minpunten:

Design:
Rechthoekig design past bij WP7 tiles, voorkant is mooi, achterkant is lelijk

Batterij:
1.5 tot 2 dagen

WP7.5 pluspunten:
Heerlijk! Je dagelijkse dingen zijn supersnel te doen. Integratie van Facebook/Twitter is fantastisch, ik gebruik de app versie nooit.
Op het home scherm heb ik naast de “Ik” tile, nog 3 andere tiles geplaatst: mijn vrouw, familie en overige contacten. Op deze manier heb je razendsnel alles over deze groepen bij elkaar: contact gegevens, conversaties, Facebook berichten, email, etc.
Via Facebook ontvang ik nieuwsberichten, waardoor ik eigenlijk apps als nu.nl en Engadget niet gebruik.

WP7.5 minpunten:
(nog) geen Skype app/integratie. Hopelijk komt dat in de Tango update(?). Forward contact alleen via app. (nog) geen synology app/integratie. Bing search heeft in Nederland alleen de Bing Vision keuze. Voice, Music search en Local Scout zijn in Nederland niet beschikbaar.

Most used apps:
AccuWeather, Buienradar, Forward contact, IMDB, Navigon Europe, ShareFolder, Soundhound, Sports Tracker, PC remote

Heb jij ook een Samsung Omnia W i8350 Zwart?

Op zich redelijke review. misschien is het leuk als je wat foto's erbij plaatst?
Nog steeds geen Synology apps. Vanmorgen kreeg ik reactie van Synology op mijn vraag:

Can you please give a hint when the Windows Phone apps will be available?

Synology:
Thank you for writing to us again. About your inquiry, while I am not at liberty to discuss any unreleased product news due to its ongoing development, we are about to launch our new DSM Beta program next week, and along with it we will announce new mobile apps.
Korte, krachtige review.

Toch nog een vraag: is er inmiddels wel een goede Synology app/integratie? En hoe vind je die werken?
Kort maar krachtig, vraagje: werkt de navigatie ook in offline modus?
Zelf heb ik enkele weken zonder data bundel gezeten en navigatie met Navigon werkt gewoon. De kaarten zijn offline en het plannen van een route gaat ook gewoon offline. Voor verkeersinformatie, zoeken naar poi in de omgeving e.d. heb je wel verbinding nodig.

Wat mij niet duidelijk is hoe de kaaten up-to-date worden gehouden. Ik ontvang nooit updates.
hey

hoe zit het met dat het een windowsphone is en qua apps. de gangbare apps te verkrijgen?

en qua ruimte de 8gb? kun je die 8 gb ook echt gebruiken of gaat er nog iets vanaf omdat windows erop staat? En zit die 8gb snel vol als je maar weinig muziek op hebt staan?

gr tim