Iiyama ProLite E2200WS-B1 Zwart Review

gadget01Newbie 4 september 2007, 430 views

Iiyama ProLite E2200WS-B1 Zwart

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Complete uitrusting, inclusief DVI-kabel
  • Interne voeding

Minpunten

• Ingebouwde speakers zijn slecht maar wie gebruikt ze?

Na deze monitor een weekje gebruikt te hebben blijf ik positief, beeld is (als je er goed voor zit) echt goed, scherpte en kleurweergave prima. Van ghosting heb ik niets gemerkt en ik heb een paar games geprobeerd.

Weergave van officeapplicaties is goed en met name het werken in bijvoorbeeld Excel is heerlijk op een moniror van dit formaat.

Weergave van foto en video materiaal is goed, de keurweergave is stukken beter dan mijn vorige monitor zelfs op de standaard instelling bij de eerste ingebruikname. Vervaging of onscherpe delen in het scherm heb ik niet waargenomen.

Overigens is deze wel met DVI- kabel (witte stekkers) geleverd ondanks dat de verkoper aangaf dat deze niet aanwezig was in de verpakking.

Kort samengevat een nette monitor voor een nette prijs (299), wat mij betreft een aanrader voor wie goed beeld wil zonder een hoge prijs.

Heb jij ook een Iiyama ProLite E2200WS-B1 Zwart?