Specificaties Surround geluidsweergave - Bekijk alle specificaties

Logitech Wireless Gaming Headset G930 Review

generaal1013 26 december 2011, 940 views

Logitech Wireless Gaming Headset G930

Pluspunten

• de G930 is zeer goed gebouwd. en (in mijn geval) past hij ook goed. maar wel iets aan de zware kant maar dat was de G35 ook dus voor mij geen nadeel.
  • de bediening is simpel en de G toetsen zijn makkelijk in te stellen.
  • met de nieuwste software zijn ze het zelfde in te stellen als bijvoorbeeld de G-toetsen van mijn G-15.
  • ook het batterij leven is goed en de software geeft een melding als hij bijna leeg is zo dat je het oplaad snoer kan aan sluiten met minimale onderbreking van waar je mee bezig bent.
  • het oplaad snoer heeft ook een nette op rol blok waar ook een usb poort opzit waar de ontvanger op zou kunnen worden worden gezet of andere usb producten.
  • de bouw kwaliteit is ook zeer goed hij voelt stevig aan dit deels ook door zijn gewicht.
  • maar ziet er verder ook echt stevig uit en is dit ook

Minpunten

• een van de grootste na deel vind ik dat de geluid kwaliteit niet echt super is
  • bij mijn G35 kon ik het volume, bas en trebel op vol zetten (als test) en nog steeds kraak helder geluid krijgen. helaas kreeg ik bij de G930 alleen maar gekraak en ruis.
  • als je de equalizer goed heb in gesteld dan is de kwaliteit goed maar soms toch net niet helemaal.
  • maar verder heb ik kan ik niets negatiefs bedenken

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 4
ik heb heb mijn G930 gekocht vlak aan dat deze uit kwam ter vervanging van mijn G35.
waar helaas een van de oor schelpen was af gebroken na dat de draad achter de leuning van mijn stoel was blijven hangen en op de grond viel (was niet de eerste keer). ik wilde in eerste instantie weer een G35 halen en zag toen dat de G930 uit was en ben toen daar voor gegaan.

Heb jij ook een Logitech Wireless Gaming Headset G930?

Misschien zou je eens een (andere) driver kunnen (her)installeren. ?
Ik heb hier een G930 en een G35, behalve dat de G35 iets harder kan, merk ik hier maar weinig verschil tussen die 2.
Wel had ik in het begin dat de G930 heel slecht klonk, na de installatie van de Logitech Gaming software en een reboot was dat verholpen.
hebben jullie er last van doordat hij draadloos is dat het een delay heeft laat maar zeggen???
nee ik heb nooit een delay opgemerkt. ook niet bij een grotere afstand
ik merk ook geen verschil met mijn nieuwe G35
Mischien heb ik dan net een met een foutje er in ik heb namelijk al verschillende drivers en software versies gehad en er kwam steeds weer het zelfde uit
Maar ik weet is middels hoe ik hem moet af stellen en dan is het ver schil bijna niet meer te merken
en even snel blijft met het geluid overbrengen als je een stukje verderop staat? bijv in de keuken om drinken tepakken??
Er is geen delay merkbaar wat dat betreft is die net zo goed als de bedraade versie.
En ook niet als je aan het eind van het berijk zit.
Ik heb in middels weer een G35 waar mee ik het zelfde probleem heb maar dan wel in mindere maat.
Het lijkt er dus op dat de nieuwe software minder is als de oude.