LG Optimus 7 E900 Zwart Review
Heb hem net een maand. bevalt goed had hem bijna voor niks gekocht bij belsimpel voor 195,45 euro.
ex verzend koste. ik had hem gekocht om dat ik, eerst de htc 7 surround wau, en ik leesten dat ze ongeveer het zelfde waren en de htc trophy 7 net te duur was en van plastic.
Eindoordeel
Heb hem net een maand. bevalt goed had hem bijna voor niks gekocht bij belsimpel voor 195,45 euro.
ex verzend koste. ik had hem gekocht om dat ik, eerst de htc 7 surround wau, en ik leesten dat ze ongeveer het zelfde waren en de htc trophy 7 net te duur was en van plastic.
ex verzend koste. ik had hem gekocht om dat ik, eerst de htc 7 surround wau, en ik leesten dat ze ongeveer het zelfde waren en de htc trophy 7 net te duur was en van plastic.
Beoordeel deze review: