Specificaties 5.1-set met een totaal vermogen van 319 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech Z-5500 Digital Review

ert86 1 augustus 2007, laatste update op 11 mei 2009, 1.162 views

Logitech Z-5500 Digital

Pluspunten

• Geluid
  • Mogelijkheden
  • Kan heel hard
  • onboard dts codec
  • afstandsbediening
  • ziet er goed uit

Minpunten

• optische kabel
  • voetjes sattelieten

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Ik had eerst de set die problemen had met de poffen in het systeem. DIt is netjes afgehandeld door Logitech en natuurlijk nieuwe gekocht.

Het aansluiten van alles gaat zeer eenvoudig. Alles is duidelijk aangegeven waar iets in moet.

Bouwkwaliteit is wel goed. Alleen als je de sattelieten wil monteren is dit toch ff lastig. Ik vind het ook jammer dat de subwoofer een ernorm magnetisch veld om zich heeft. Maar dit weegt niet op tegen de geluidskwaliteit.

Geluidskwaliteit is zeer goed. Zelfs als de set volopen staat zijn alle tonen goed te horen, geen last van krakende geluiden ofzo. Alleen als men de boost aanzet word het geluid minder, als je nog niet doof was geworden.

Met de afstandsbediending kun je ook alle fucties van pod bedienen. Verder mist alleen het optische kabeltje.

Heb jij ook een Logitech Z-5500 Digital?

Sorry, maar ik vind dit een beetje een magere review...valt me op dat ten tijde dat jij dit schreef, er hier links in het kopje "reviews" 3 keer een review staat van logitech boxen, nl de 5450 2x en de 5500. Was je op een review idee gekomen ofzo?
een enorm magnetisch veld om de sub....jaja. valt enorm mee. Ik heb dat monster naast me tv staan en niks geen effect hoor...vraag me af of jij het product wel hebt? aangezien je er ook niet echt op in gaat hoe die nou klinkt!

met de ab je ipod bedienen? vind ik ook best knap. Dat is mij nog niet gelukt :/ O-)
Hij zegt... van Pod, dat is het bedieningsapparaat van de Z-5500, iets heel anders dan iPod....
Bij ons begon het beeld wel te vervormen door het magnetisch veld, toen ik hem naast de tv had gezet. Zit nu nog steeds een paarse plek boven in de hoek.
Ik heb ook altijd rekening gehouden dat er een gigantisch magnetisch veld omheen aanwezig was. Zoals in het boekje staat heb ik andere apparaten op minimaal 45CM afstand gehouden.
Maar tegenwoordig staat hij zowat tegen mijn computer aan, ook een magneetje zelf reageert helemaal niet op de subwoofer.
TV staat er ook tegen aan.. geen probleem.. Misschien is het magneto-schild niet allemaal even goed?
of er zijn intern toch dingen veranderd (verschillende series), want ik heb er dus ook helemaal geen last van O-)

wel naar als je een dikke vlek op je tv hebt :(