Philips SHM6500 Review

Jorishc 10 november 2011, 1.034 views

Philips SHM6500

Pluspunten

• Goedkoop.
  • Mooie vormgeving.
  • Zit goed, je voelt het nauwelijks.
  • Dun rubber draad.

Minpunten

• Tot nu toe niet.

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 5
Hierbij mijn eerste review op Tweakers!

Ik voelde me verplicht om een review te schrijven omdat ik nergens van dit product een review zag.
Waardoor ik dit product eigenlijk een beetje op de gok heb gekocht.

Ik heb de Philips SHM6500 nu anderhalve week en het bevalt me uitstekend!
Hieronder zie je een overzicht met punten die ik belangrijk vond om te vertellen.

Reden van aanschaf:
- Goedkoop (Ik wou eigenlijk niet teveel geld uitgeven voor een headset)
- Vormgeving (Ik wou een headset die wel grote oorkleppen had en er ook mooi uit zag)

Verpakking:
Hij was goed verpakt, en was eenvoudig uit de verpakking te halen.

Functionaliteit
- Microfoon stukje kan je eruit halen en er eenvoudig in klikken.
- Microfoon is ook buigbaar dus je kan hem alle kanten op buigen.
- De headset in je eigen maat stellen.
- Volume regelaar zit erop met daarbij een mute knop voor de microfoon.
- Bedrading is van een soort rubber en is heel dun, wat ik ook een voordeel vind.

Geluid
Het geluid is prima, er zit een mooie bass in die niet te hard staat dus de kwaliteit van het geluid is zeker goed.

Positieve eigenschappen
- Goedkoop
- Ik vond de headset niet duur waardoor ik hem ook heb gekocht.
- Een strak design en mooi zwart zonder poespas.
- Hij zit heerlijk om mijn oor, en wat ik een zeker groot pluspunt vind dat ik geen mega warme oren krijg.
- Je voelt hem nauwelijks!

Negatieve eigenschappen
- Kan niks bedenken.. Prijs kwaliteit echt TOP!

Als je op zoek bent naar een goeie headset en je hebt een klein budget. Dan is dit zeker een aanrader!

Als mensen nog tips hebben voor mijn review en verbeterpunten hoor ik het zeer graag!
Wanneer er vragen zijn stel die gerust!

Heb jij ook een Philips SHM6500?

Het minste dat je toch wel zou kunnen vermelden over een koptelefoon is hoe je het geluid vind.
Had ik al beoordeeld in de sterren, maar ik heb mijn review aangepast!
De kabel is 2 meter en dat is mogelijk ja!
Dus je kunt echt de jack ervan af halen en niet alleen de microfoon? Nice
Excuus Ik begrijp je verkeerd, je kan alleen de microfoon er los afhalen en weer inpluggen.
Hoelang is de kabel en is het ook mogelijk om de jack van de microfoon er van af te halen?
Hoe is de mic?
Goed voor games etc?
Kan het hard en is het dan nog goed, voor als je battlefield speelt moeten ze je wel kunnen verstaan...
Ik speel zelf battlefield 3 op me pc. En mijn vrienden kunnen me via skype nog goed verstaan en het geluid is ook zeker goed.