Logitech G15 Gaming Keyboard Review

qua-patet-orbis 17 juli 2007, 608 views

Logitech G15 Gaming Keyboard

Pluspunten

• verlichte toetsen
  • lcd scherm
  • 54 macro toetsen
  • Makkelijk te instaleren
  • vele add ons
  • stabile drivers
  • goede service

Minpunten

• prijs bij logitech is duurder als in de winkel

ben het niet eens met ronald, aangezien ik mijn g15 nu al weer 1,5 jaar heb en nooit geen problemen gehad hebt met de drivers qua documentatie tja is misschien wat weinig maar je kan ook gewoon even naar www.logitech.com gaan en daar de documentatie op zoeken. en dan zal je zien dat de documentatie niet veel groter is dan een vouwbladje.

over dat zwak gelakte toetsen ben ik ook niet mee eens mijn toetsen zijn nog mooi zwart en dan wordt deze dagelijk meer dan 14 uur gebruikt,( 8 uur zakelijk 6 uur prive)

De game mode switch is erg handig zodat je in game als je op die win toets drukt je niet gelijk terug gaat naar je desktop met dat start menu voor je neus.

verder heeft het toetsenborg 54 macro toetsen (g1 tot g18, 3 profiel standen) ook met de verlichting uit vind ik alles goed te zien zowel de toetsen als het lcd schermpje die ook dicht geklapt kan worden.

conclusie,

De logitech g15 is een mooi (game)toetsenbord en ziet er goed uit, makelijk handelbaar en goed voor het gebruik van game of pc gebruik in het donker(denk aan s'nachts)

Heb jij ook een Logitech G15 Gaming Keyboard?

Over je review zelf: Groot gelijk, prachtig toetsenbordje, bij mij al meer als jaar oud, en werkt ook perfect, ongeveer zelfde gebruik als bij jouw. Drivers perfect, nooit crash.

Macrotoetsen gebruik ik als snelkoppelingen.

Over je opmaak: Hoofdletters, en puntjes ;)
Inderdaad hoofdletters en leestekens, maar ook dat je alles heel goed hebt, kan ik me niet voorstellen. Er zijn zeker wat minpunten. Zoals de prijs: Vind jij 60 euro niet duur voor een tobo??

Ook heb ik veel gelezen over de drivers en het programma om iets te maken voor het LCD dat deze zeer slecht/niet bruikbaar zijn.

Voorderest ben ik met je eens dat het een prachtig tobo is, en ik ga hem zelf ook kopen over 2 weken :) .