Wacom Bamboo Review

ferretproofNewbie 12 juli 2007, 1.570 views

Wacom Bamboo

Pluspunten

• Mooie vormgeving, werkt goed met Vista. Neemt niet te veel ruimte in op het bureau. Licht van gewicht en prettig om mee te werken.

Minpunten

• De 4 door mij geteste exemplaren hadden allemaal een irritante piep. Daarom tablet uiteindelijk teruggebracht.

Voornamelijk vanwege de vormgeving gekozen voor deze tablet. Maar ook vanwege specs en merk.
De tablet ziet er nl. prachtig uit en werkt prima, maar mijn exemplaar piepte! Een hoge zachte pieptoon kwam uit de tablet. Zeer irritant! Ik heb mijn tablet terug gebracht een (daar) een andere geprobeerd. Zelfde probleem. Ook bij 2 andere winkels heb ik een Bamboo geprobeerd: zelfde!
Het piepen is zeer irritant in een (redelijk) stille omgeving. In een wat drukkere (kantoor)omgeving zal het wellicht wel gaan. Maar het is voor mij DE reden om deze Bamboo (voorlopig) niet aan te schaffen.
(Vandaar voor algemene beoordeling "slecht"..)
Overigens ben ik niet de enige met dit probleem. Kijk maar op de Wacom-support site. Ik hoop dat Wacom-support mij binnenkort laat weten waar ik een goed exemplaar kan kopen...

Heb jij ook een Wacom Bamboo?

Dit is nu verholpen.

In de nieuwe productielijn zit dit probleem niet meer. Dus koop je wacom bamboo ergens in een winkel waar ze ze veel verkopen.
ik heb ook een nieuwe bamboo gekocht bij kiko software, gelukkig zonder piep ! Ik denk dat het een bug was van de eerste serie...
Ik ben tot nu toe heel tevreden, wel even wennen na 15 jaar gemuist te hebben :)