Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard Review

silver217 12 juli 2007, laatste update op 12 juli 2007, 622 views

Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard

Pluspunten

• 2.4 Ghz RF verbinding werkt prima. Snel. Beter dan Bluetooth.
  • Compact design.

Minpunten

• Ik ben er nog niet achter gekomen hoe de speciale media keys te customizen zijn. De trust website geeft SQL errors, daar vind ik geen nieuwe info.

ik heb GEEN slechte ervaringen met dit product.

Achterop het keyboard staat 14909-02 dus mogelijk heb ik
een verbeterde versie.

Mijn computer is een desktop die in de garage staat. Achterop in een USB poort heb ik de tranceiver gestoken. De Computer staat in een hoek, achter en links ervan een bakstenen muur, en rechts ervan allemaal garage spullen, lege flessen etc..

Door de muur achter de computer is een gat van 5 cm geboord wat achter mijn 42inch lcd display uitkomt. Daarop is de computer aangesloten. EN MET DIT DRAADLOZE KEYBORD ZIT IK PROBLEEMLOOS OP DE BANK mijn computer te bedienen, zeker op 5 meter afstand en door een bakstenen muur heen.

Het keyboard werd zonder eerst drivers te laden, door Windows XP herkend en geinstalleerd, het werkte meteen. De trackerbalmuis was mij wat te snel, die kon ik onder het configpanel naar mijn wens aanpassen.

Heb jij ook een Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard?

Heeft iemand dit device al onder Linux aan de praat?