Cooler Master Centurion 5 CAC-T05 Review

Robo1993 26 juni 2007, 699 views

Cooler Master Centurion 5 CAC-T05

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Uiterlijk
  • Inbouw Mogelijkheid
  • Schroefloos inbouw systeem

Minpunten

• Gewicht
  • Ruimte voor koeling

Ik heb deze kast sinds ongeveer 1 maand, en ik ben er heel erg tevreden mee.

Alles is goed afgewerkt, en de kast is zeer goedkoop voor de kwaliteit, wat is ook niet ander verwacht had van Coolermaster. Er is genoeg ruimte om alle componenten in te bouwen. Ik heb er zelf een Sapphire HD2900XT in zitten, en dat past goed. Ook de standaard 120mm outtake bevalt mij erg goed. Kortom, een zeer komplete kast, voor relatief weinig geld.

Ik gebruik hem in combinatie met de volgende componenten:
Moederbord: MSI K9A Platinum.
Processor: AMD Athlon 4800+ X2 Dual Core
Grafische Kaart: Sapphire ATI Radeon HD2900XT
Geluidskaart: Creative Soundblaster Audigy 2 ZS
Geheugen: Kingston HyperX 2048mb DDR2 800 Ultra Low Cas Latecy
Harddisk: Maxtor DiamondMax 17 320 GB SATAII
DVD speler: LG GDR-8163B BLACK
DVD brander: LG GSA-4167B BLACK

Heb jij ook een Cooler Master Centurion 5 CAC-T05?

ik heb hem ook... en ik vindt het nogsteeds de beste prijs/qualiteit verhouding kast die er is :)