Kingston ValueRAM KVR667D2N5K2/2G Review

Bartmeteenb 2 juni 2007, 1.237 views

Kingston ValueRAM KVR667D2N5K2/2G

Pluspunten

• Super overclockbaar
  • Prijs!

Minpunten

• Ik kan niets bedenken

Stabiliteit Score: 5
Even voor de duidelijkheid: Het gaat hier om Kingston 1GB x2 PC5300 CL5 Value RAM. Standaard draaien deze bankjes op: 667MHz, 1.8V, timings: 5-5-5-15-20.

Ik sluit me volledig aan bij de vorige Surveys. Ik heb dit gegeheugen nu ook op 4-4-4-12-16 (2.0V) draaien, en alles draait super stabiel. Momenteel draait het op 860MHz. Ik heb het geheugen gekocht voor 66euro, terwijl het nu prestaties levert van geheugen dat ruim 1.5x zo duur is :D.

Verpakking is simpel, 2 bankjes met een instructieboekje. Niet speciaal, maar is ook niet nodig voor geheugen.

Heb jij ook een Kingston ValueRAM KVR667D2N5K2/2G?

Het is niet helemaal duidelijk welk merk het is, maar als ik kijk in de categorie waar die instaat is het Kingston.. Misschien een idee om dat wat duidelijker in je survey te zetten ;)
Misschien een idee om dat wat duidelijker in je survey te zetten
Welke survey? |:(

Dit is geen survey waardig imho, denk dat dit eerder in een reactie op een van de 2 andere surveys had moeten staan...
Had ook gekund idd. Zo kan ik alleen wel m'n waardering toevoegen aan 't product :).

Ik had natuurlijk ook 't hele verhaal van de andere surveys kunnen kopieren, maar dan wordt het er ook niet interessanter op toch?
Idd, slim. Ik d8 dat het al bij het product stond. Even veranderd :)
Hmmm, je draait nu wel op 2T...

Probeer eens dezelfde OC te halen op 1T... Op een amd processor voel je het verschil goed tussen 2T en 1T.
Geprobeerd op 1T, maar lag er gelijk na opstarten van Windows al uit. Ik heb geen speciale koeling, ik weet niet of dat een probleem kan zijn, maar hij draait dus niet helemaal goed.
hij bedoelt ook dat dat niet lukt.

doe eens 1T op stock, en dan weer proberen :)
Hoeveel doen je latjes op standaard spanning bij de standaard timings?
T1 haald hij op de standaard 5-5-5-15-20 instelling al niet :P
Geen probleem want dat valt niet in te stellen op een 965P chipset (die ik heb) :P
Zou je ook kunnen vertellen welke chips erop het ram zitten? Ik heb zojuist hetzelfde gekocht.Later post ik wel de code van mijn mem.(maybe today)
Ik heb hier nu al 3x kingston 667 value voorbij zien komen, elke keer met andere chips. een review had hier kingston chips, ik heb er nu een met nanya, en vorige week had ik er met een nog ander merk. Ben bang dat de overclock resultaten heel specifiek zijn!