Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 2.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G5 Laser Mouse Review

death spreader 30 mei 2007, 595 views

Logitech G5 Laser Mouse

Pluspunten

• on the go aanpassen van gevoeligheid
  • voelt lekker aan
  • de gewichtjes zijn erg handig
  • zeer naukeurig

Minpunten

• de prijs (in mijn geval)

Ik heb vandaag dus dit muisje binnengekregen en moet zeggen dat het er erg goed uitzag. ik haalde hem snel uit zijn verpakking en begon hem te observeren. het duurde al niet lang of dit schatje was aangesloten en klaar voor gebruik.

ergonomie:

Ik zou niet weten wat ik hierop moet zeggen het ziet er allemaal stevig uit en voelt ook stevig aan maarja ik kan moeilijk iets zeggen over slijtage als ik hem nog maar 5 uurtjes heb.

functionaliteit:

Wat je van een muis van dit caliber verwacht heeft alle nodige knopjes en natuurlijk extra handig zijn de twee knopjes onder het clikwheel, hiermee kan je de gevoeligheid aanpassen zonder ook maar een seconde te verliezen! Ook zijn de gewichtjes erg handig, ik hou namelijk wel van een iets zwaardere muis dus komt dit goed van pas!

preciesie:

Natuurlijk is hij erg naukeurig. Met een 2000dpi laser moet dat wel natuurlijk.

vormgeving:

Ziet er erg goed uit, ik heb het 2007 model dat als design blauwe barstjes heeft ( zo lijkt het). Je kan dit ook zien op de foto's.

bouwkwaliteit:

Zoals er al staat bij ergonomie voelt deze muis erg stevig aan.

drivers en ondersteuning:

weet ik nog niet zoveel van omdat ik de software nog niet heb ge´nstalleerd.

prijs:

Voor een muis van deze klasse valt die nog best mee in sommige webshops, als ik de pricewatch mag geloven! Ik heb er daarentegen zo'n 62 euro voor moeten neertellen, maar ik vind het nog altijd het geld waard.

• logitech g15 keyboard
  • Windows XP

Heb jij ook een Logitech G5 Laser Mouse?

Hee, heeft deze versie weer 2 knoppies aan de zijkant? Mijn (oudere) model heeft er maar 1.
Dit is inderdaad een ander model met een andere vormgeving als je de foto's goed bekijkt. Dit model kwam twee weken uit nadat ik een gewone G5 had besteld ;(
tja, das echt jammer. :)
Vind 'm wel mooi enzo.. Maar te duur :(
ik heb de oude nog maar zelden zo lang gedaan met een muis,. ben er nog steeds blij mee