Asus X5QSF-S1123V Review

boney bob 2 september 2011, laatste update op 9 april 2015, 356 views

Asus X5QSF-S1123V

Na meer dan 3 jaar intensief gebruik voor mijn studie nog altijd een prima laptop, accuduur is uiteraard wel een stuk slechter dan voorheen, maar is dan ook weer nooit geweldig geweest. Hij zou wel wat lichter mogen zijn, als ik nu moest kiezen was ik voor een ultrabook gegaan.

Pluspunten

• 1080p mat scherm
  • (2de generatie) i7 processor
  • Audio kwaliteit
  • Voldoende aansluitingen (USB 3.0)
  • 7200rpm harddisk
  • Mooi design
  • Groot touchpad
  • 15,6"

Minpunten

• Glossy afwerking achterkant (mooi maar vatbaar voor vingerafdrukken en krassen)
  • Accu is matig
  • Slechte netwerkkaart
  • Asus bloatware
  • Toetsenbord is matig

Goed geprijsde laptop voor studenten met uitstekende prestaties. (voor uitgebreide review: http://nl.hardware.info/r...5v-studentenlaptop-review)

Heb jij ook een Asus X5QSF-S1123V?