Samsung SyncMaster 192V (19", 25ms, D-sub) Review

RMU 13 oktober 2005, 298 views

Samsung SyncMaster 192V (19", 25ms, D-sub)

Pluspunten

• Kleur/Helderheid/Contrast is goed
  • Geen dode pixels
  • Geen ghosting

Minpunten

• Geen DVI aansluiting (niet dat ik die nodig heb)

Over het algemeen zit deze monitor wel goed in elkaar, de kleuren zijn na een beetje gepruts in het menu wel goed (standaard heeft het beeld een nogal gele kleur, maar dat is weg te werken met de opties in het menu), en het contrast en de helderheid van de monitor is ook goed. Ook heb ik nog geen last gehad van ghosting, maar ik speel er ook niet zo gek veel spellen mee..
Ook zitten er (tot nu toe) geen dode pixels in en is zwart ook echt zwart.

De vormgeving en de wegwerking van kabels is ook wel goed geregeld, het enigste wat ik dan wel weer jammer vindt is dat er geen DVI aansluiting op zit, die zou je toch wel mogen verwachten voor zo'n prijs.

Heb jij ook een Samsung SyncMaster 192V (19", 25ms, D-sub)?