Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 200 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech Z-2300 Review

tilburg_cityNewbie 21 mei 2007, 668 views

Logitech Z-2300

Pluspunten

• 1: hele goede hoge en lage tonen weergave.
  • 2: geen vervorming.

Minpunten

• vaste kabels aan de satelieten

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Ik ben heel erg tevreden met het setje.
Zoals eerder vermeld ben ik het er helemaal mee eens dat het ultiem goed klinkt.
goed aan te passen aan verschillende steilen muziek.
Heb het setje nu 2 dagen in bezit en ben er nog verbaast over.
Ik ben zelf heel erg van goa trance.
Ik denk niet dat er andere muziek is die zoveel vraagt van een subwoofer.
De bas die de subwoofer genereerd is zo diep en helder.
De hoge tonen worden niet vervaagt door de bas, blijft heel erg luid en helder.
kortom, ik krijg er ewoon kippenvel van.
Is keer op keer genieten, kan er geen genoeg van krijgen.

gr ronny

Heb jij ook een Logitech Z-2300?

De groeten kan je achterwege laten en voor de rest is dit een enorm matige survey, vervelend geschreven en weinig informatie. Ik zou zeggen, je hebt nog een hoop te editten :)
Het belangrijkste wat ik hier uithaal is dat het geen miskoop is (ook erg belangrijk).

tip* copy paste ff de specs van het setje in het verhaal. (doet iedereen) Zeg bv wat over de bouw-kwaliteit of hoe mooi je de doos vond waar het in zat of hoe het verpakt zat. Dat willen mensen graag lezen. Nu staat er meer info over jou als over het setje.

greetz...