Cooler Master CM Stacker CM Stacker ATX / BTX Review

Ariemaiden 19 april 2005, laatste update op 20 april 2005, 240 views

Cooler Master CM Stacker CM Stacker ATX / BTX

Pluspunten

• Goede koeling, stil en ruim.
  • Plaats voor een tweede voeding.

Minpunten

• Geen uitneembare mobo-tray

Voor iemand die veel inbouwmogelijkheden wil en wat ruimte om de kabels. e.d. netjes te kunnen wegwerken is dit echt wel een kast om te overwegen. Helaas?? zit er geen voeding bij, maar een echte tweaker koopt zijn voeding toch los. De kast zelf zit stevig in elkaar en ziet er, mits je niet te veel met verschillende kleuren inbouw apparatuur werkt, zeer strak uit. Ook handig zijn de bijgeleverde wielen, die je i.p.v. de pootjes kan monteren. Verder vind ik het handig dat deze kast is om te bouwen naar een BTX versie (wel veel schroefjes losdraaien, hi) want mijn ervaring is dat de kast meerdere systemen overleeft. Mijn vorige kast heeft er drie in zich gehad. Met deze kast ben ik voorlopig nog niet uitgemod !

Heb jij ook een Cooler Master CM Stacker CM Stacker ATX / BTX?