Specificaties 20,1" @ 1600x1200 (UXGA) (S-PVA, 16ms) - Bekijk alle specificaties

Dell Ultrasharp 2007FP Zwart Review

MADB 8 mei 2007, 369 views

Dell Ultrasharp 2007FP Zwart

Pluspunten

• prachtige kleurweergave
  • goed contrast
  • goed verstelbaar

Minpunten

• de prijs

Ik heb in maart een nieuwe pc gekocht van dell met de 2007FPW er bij. Ik zat er eerst over te denken om een samsung van 22" te kopen, maar ik ben blij dat ik het niet heb gedaan.

Het is een zeer goed scherm. Over de beeldkwaliteit ben ik zeer te spreken: prachtige kleurweergave (voor LCD), goed zwart weergave en een goed contrast.

Ik vind de vormgeving wel goed. Ik vind het alleen jammer dat de knopjes niet zo goed zijn afgewerkt en dat er een lampje brand voor welke aansluiting er gebruikt wordt. Ook al die USB-ingangen vind ik een beetje overdreven (4).

Ik heb nog nergens een dode pixel kunnen bekennen, maar dat mag ook wel voor zo'n duur scherm.

Ik heb het scherm al sinds half maart in gebruik bij mijn pc. Ik ben er tot nu toe zeer over te spreken.

Heb jij ook een Dell Ultrasharp 2007FP Zwart?

Ik weet niet of je af en toe gamed , maar ik denk dat je toch wel even een spelletje kan opstarten om te kijken of er ook ghosting in het spel zit ;)

verder wel een aardige survey
Dat heb ik al gedaan en ik heb er niets van gezien.

Ik heb de A04 revisie.