Plantronics GameCom 367 Review

Xesxen 19 juli 2011, 1.348 views

Plantronics GameCom 367

Pluspunten

• Confort
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Volumeregeling niet optimaal
  • Microfoon ver van je mond

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 3
Na een aantal weken in gebruik te hebben, blijkt dit toch een goede en stevige koptelefoon te zijn. Het geheel is getest met mijn game-pc en mijn laptop (zie inventaris). Even de punten opsommen:

Comfort:
Het comfort is niet ver te zoeken. De koptelefoon zit netjes om je oren heen, en je hebt geen last van het geheel.

Afwerking:
Het enige wat ik aan de afwerking kan opmerken, is dat de volumeregeling niet helemaal goed werkt. Soms is het linkerkanaal meer versterkt dan het rechterkanaal, en soms zijn ze even sterk versterkt.

Microfoon:
De microfoon is ook vrij stevig. Het enige nadeel is dat de microfoon best ver van je mond afzit. Het geluid was dan ook erg zwak, en ik moest dus de microfoonboost aanzetten. (Dit hoefde niet op mijn laptop?)

Geluid:

Het geluid is beter dan verwacht. Er zitten geen storingen in en het is prettig om aan te horen. Het geluid klinkt nog redelijk mooi als je het geluid volop open zet (een meter van je af klinkt het dan 'normaal').

Overall:
Overall gezien is dit dus een goede koptelefoon. Op enkele minpuntjes na, die je soms niet opmerkt, zou ik toch deze koptelefoon aanbevelen.

Heb jij ook een Plantronics GameCom 367?

Hmm, en hoe zit het met het geluid etc? 1 ster krijg je voor nu.
Toegevoegd, maar om gelijk 1 ster te geven...

[Reactie gewijzigd door Xesxen op 19 juli 2011 12:28]

hoe lang is het snoer?
Ongeveer 2 meter 20
waar kun je hem nu nog krijgen?
Geen idee. Ik denk dat de koptelefoon EOL is.