Eminent hdMedia RT2 EM7180 Review

HugoStiglitz 15 juli 2011, laatste update op 15 juli 2011, 375 views

Eminent hdMedia RT2 EM7180

Pluspunten

• Design
  • Mogelijkheden(als ze het doen)

Minpunten

• Regelmatig vastlopen
  • Traag bij een bestandskopie

Geluidskwaliteit Score: 4
Liep bij mij zeer regelmatig vast. Omgeruild voor een ander exemplaar bij de winkel omdat we dachten dat het apparaat stuk was. Helaas heeft dit niet geholpen. Op het moment dat ik meerdere dingen ging doen op het apparaat liep hij gewoon helemaal muurvast. Enige optie was dan nog de stroom er af en er op.
Ik zie ook mensen met goede ervaringen maar waarom hij bij mij het niet goed doet geen idee.

Als ik alleen film kijk gaat het geweldig, echter als ik er film bij ga kijken of bestanden ga kopiŽren naar dit apparaat is het constant vastlopen.

De files die ik heb gekopieerd gaan overigens behoorlijk traag, ongeveer 6 mb /sec max. Dit zou veel sneller moeten kunnen in vergelijking met andere spelers.

Voor mij een miskoop welke ik ga retouren naar de winkel.

Heb jij ook een Eminent hdMedia RT2 EM7180?

Niet echt een review te noemen, meer een klaagzang.