Specificaties 200GB 3.5" HDD (ATA) - Bekijk alle specificaties

WD WD2000JB, 200GB Review

Titusvh 19 april 2005, 152 views

WD WD2000JB, 200GB

Pluspunten

• Snel genoeg

Minpunten

• Hoge geluidsproductie

Ik heb de schijf nu anderhalf jaar in bezit. Tot dusver heb ik nog geen problemen meegemaakt. De performance is tot dusver altijd voldoende gebleken, er is nog geen situatie geweest dat er problemen waren (bijvoorbeeld framedrops) door een onvoldoende prestatie.

Geluidsniveau valt me tegen. De roterende schijf is erg duidelijk hoorbaar. De lees/schrijf acties (ondanks het acoustic management op de stand performance) zijn hoorbaar maar niet overdreven luid. Het negatieve oordeel over de prijs komt mogelijk omdat het artikel tegen meerprijs is gekocht in een Dell. En daar wordt je aardig te grazen genomen als je afwijkt van de standaard systemen. Als je hem los koopt krijg je waarschijnlijk meer waar voor je geld. Een aantal zaken is niet te beoordelen door mij omdat de situatie zich niet heeft voorgedaan (support door de fabrikant).

Heb jij ook een WD WD2000JB, 200GB?