Conceptronic Multimedia & Gaming Headset Review

Ashilh 1 juni 2011, laatste update op 1 juni 2011, 437 views

Conceptronic Multimedia & Gaming Headset

Pluspunten

• Prijs Kwaliteit verhouding is erg goed

Minpunten

• De kwaliteit van het verstel mechanisme had iets beter gekund.

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 4
Ik had een nieuwe headset nodig en aangezien deze dingen bij mij met regelmaat overlijden had ik besloten dat ik er geen groot bedrag meer aan wilde spenderen. Dit was de goedkoopste headset met mic in de pricewatch met gepadde oren. Nu een paar uur in gebruik en voor de prijs is het geluid en de kwaliteit van de microphone zeer goed.

Als extra punt de verpakking, ik heb in het afgelopen jaar een 4 tal verschillende headsets gekocht en elke keer is het een heel geklooi met een schaar om de verpakking open te maken. De verpakking van deze headset was geperforeerd en met 1 vinger te openen zonder moeite, misschien een non issue maar het gaf mij direct een goed gevoel over het product.

Heb jij ook een Conceptronic Multimedia & Gaming Headset?

Kan je ook Fotos bij zetten? Ik wil een aantal voor mijn Internet Cafe.
is hij dus daar voor sterk genoeg?
Ik heb geen digitale camera sorry.
Ik gebruik hem elke dag en er is nog niks mis mee, ik heb enkel wel wat tape om het stuk kabel direct na aansluiting gedraaid voor wat extra stevigheid.
Als hij hier overleefd denk ik dat het ook prima in een internet Cafe gaat.