Canon Pixma MP150 Review

Tha Render 8 februari 2007, 408 views

Canon Pixma MP150

Pluspunten

• Drivers
  • Kwaliteit
  • Snelheid

Minpunten

• Lawaai

Inktverbruik Score: 3
Scansnelheid Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Afdrukkwaliteit Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 5
Zeer eenvoudige printer om te instaleren. Ben de driver CD al kwijt en heb paar keer moeten formateren maar op de site van Canon vind je meteen de driver, even instaleren en printer kan meteen gebruikt worden (voor het scannen etc.. gewoon de tooltjes downloaden en instaleren).

Printer print zeer snel moet ik zeggen, ook zeer goed etc. De scankwaliteit is echt super, beter dan ik had verwacht. De papier tray is ook op een goede plaats, echt makkelijk.

Enigste nadelen zijn: maakt nogal wat lawaai, opstarten duurt even maar is niet echt hinderlijk. Ook het inktverbruik kan wel wat beter.. Maar bijna elke printer zuipt veel.

Heb jij ook een Canon Pixma MP150?