Acer Aspire 5633WLMi Review

Universal Creations 1 februari 2007, 1.458 views

Acer Aspire 5633WLMi

Pluspunten

• Snelle processor
  • Flinke harde schijf
  • Prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Vaak standaard met maar 512MB geheugen
  • Grafische kaart, maar daar kies je voor

Na een flinke zoektocht naar betaalbare laptops met goede prestaties kwam er eigenlijk maar 1 laptop uit: de Acer 5633. De core 2 duo is in deze prijsklasse nauwelijks aanwezig en de forse harde schijf zie je ook zelden. Het geheugen is bij de meeste aanbieders 512MB (er zijn ook uitvoeringe van de 5633 met 1GB aan DDR-2 geheugen), maar met een, achteraf gezien, eenvoudige uitbreiding hiervan is de hoeveelheid aangepast aan de huidige standaard.

Nog even voor toekomstige kopers.
Het geheugen is goed uit te breiden met Kingston ValueRam DDR2-667. Het uitbreiden van geheugen van laptops schijnt vaak problemen te geven, dus heb ik na een veel gelezen te hebben over verschillende modules die niet werken, maar gewoon de goedkoopste gepakt die er was. Dit werkte dus meteen.

Heb jij ook een Acer Aspire 5633WLMi?

Wat zijn de specs enzo van de laptop?
waarom is de bouwkwaliteit zo goed, acer staat voor iets mindere bouwkwalitiet.
Wat zat er bij?
Ik wil nou niet zozeer mijn review aanprijzen, maar hier heb je een voorbeeld: http://tweakers.net/productsurvey/survey/3350 ;)