Iiyama ProLite E2200WS-B1 Zwart Review

WooXNewbie 9 januari 2007, 698 views

Iiyama ProLite E2200WS-B1 Zwart

Pluspunten

• snelle response tijd
  • strakke/simpele vormgeving
  • contrast

Minpunten

• geen DVI kabel

Ik heb er wel even op moeten wachten omdat de hele 22" serie van onderandere Ilyama, Asus, Samsung en Acer bijna niet leverbaar was, maar het was het wachten waard. Waar ik het meest over te spreken ben is de prijs. Dus mensen die graag groot en zeker goed voor weinig geld willen hebben raad ik deze monitor zeker aan.
De monitor wordt ook in een simple compacte doos aangeleverd met een voedings kabel, Sub-D kabel en een audio kabeltje. Helaas moet je dus zelf nog een DVI kabel kopen, maar voor deze prijs mag dat geen probleem zijn. De resolutie 1680x1050 is ook zeker prettig om mee te werken.
Wat ik wel miste, maar opzich geen negatief punt vind, is dat er geen simpele knop op de monitor zit om tussen de inputs te switchen ( van analoog naar digitaal )

Heb jij ook een Iiyama ProLite E2200WS-B1 Zwart?

Iiyama leverd volgens mij nooit DVI - kabels :(
Ik heb zelf een IIyama Prolite H481S en kreeg daarbij ook alleen de D-SUB. Gelukkig kost een DVI maar een tientje.
bij mijn x486s van iiyama zat ook geen dvi kabel inderdaad dat is wel jammer maarjah verder goeie monitor koste toen 450 euri's, en ik had hem ook maar gewonnen :P
Ik wilde dit scherm kopen, maar toen zag ik een Samsung SyncMaster 205BW staan, voor 299 euro, toen maar die genomen...ik ben een cheapo! :D
Wel mooi scherm om te zien, zeker strak vormgegeven, hou ik van.
Jammer dat er niet meer reacties zijn op deze survey......als er nog meer goede reacties zouden zijn dan wil ik wel een extra schermpje kopen :)
De tekst weergave van deze monitor vind ik zo slecht vanwege de vervagingen op lagere resoluties dan 1680 x 1050 dat ik deze monitor heb terug gebracht. Ook op 1680x1050 zijn de letters niet geheel goed. Film en foto's zijn natuurlijk geen probleem. Bij het terugbrengen hebben zij ook een andere monitor van het zelfde type getest en deze had dezelfde problemen. ;(

Gelukkig kon ik hem bij Powerline te Zoetermeer terug brengen, (net na de officiele omruil periode), zij hebben nu een Samsung 225BW voor mij besteld.

Hopelijk hebben de lezers wat aan deze reactie :)