Sharkoon X-Tatic Digital Review

basjuh 7 april 2011, 549 views

Sharkoon X-Tatic Digital

Pluspunten

• Aansluitingen
  • 5.1 beleving
  • Dolby gecertificeerd
  • Microfoon is los te koppelen

Minpunten

• Geen draagtas/opbergzak
  • redelijk aan de prijs

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Ik had deze headset geleend van een vriend van mij, aangezien mijn eigen headset de geest had gegeven.

Het design is apart, maar goed, het gaat voornamelijk om de geluidservaring. Eenmaal aangesloten op mijn versterker heb ik als test een game gedaan (Call of Duty) en het leek alsof de kogels echt door de kamer vlogen. Aangezien de rest van mijn gezin op bed lag en ik nog een stukje muziek wilde luisteren (Live DVD Pink - Funhouse tour, super concert) heb ik hiervoor ook even de X-Tatic gebruikt, en nogmaals, het geluid was echt goed. Natuurlijk merk je wel het verschil met mijn speakers in combinatie met DTS, maar dit geluid kwam aardig in de buurt.

Ook op mijn Asrock 330 werkt het eigenlijk gewoon goed.

Heb jij ook een Sharkoon X-Tatic Digital?