Logitech Z-4i (2.1, 2x 8.5W, 23W, Wit) Review

mrx911Newbie 6 april 2011, 345 views

Logitech Z-4i (2.1, 2x 8.5W, 23W, Wit)

Pluspunten

• geluid
  • styling

Minpunten

• geen

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
ik was op zoek naar een nieuwe speakerset omdat ik per ongeluk mijn oude 20 ,- speakertjes heb doorgebrand.. toen heb ik voor deze set gekozen bij de media markt voor een 70 ,-.
zelf altijd zeer tevreden geweest met deze set. zeer degelijk geluid en mijn ouders zijn ook al VAAK naar boven gekomen om.... vriendelijk te verzoeken om het geluid een beetje zachter te zetten 's avonds.
het enigste probleem wat ik heb sinds het begin is dat, als ik het geluid harder of zachter wil zetten, mijn linkerspeaker een kraakgeluid produceert. dit probleem heb ik ook met mijn oortjes :(:(. ondanks zou ik mijn z4 toch NOOIT weg doen. ;)

Heb jij ook een Logitech Z-4i (2.1, 2x 8.5W, 23W, Wit)?

heb je nog garantie
zo ja als deze ouder is dan 1 jaar rechtstreeks contact opnemen met Logitech
en normaal sturen ze je een volledig een nieuwe set tot voor je deur. (en mag je je oude set houden)
heb het zelfde voor gehad met men Z 4 set

verder vind ik dit niet echt een review