ARCTIC Xtender Black Review
Met de huidige prijs vanaf €69,- echt een koopje!
5 zeer goed beoordeelde fans inbegrepen. Alleen deze kosten normaal al wat de case kost.
Wat mij in eerste instantie deed twijfelen was het ontbreken van een inlaat voor de PSU. De PSU inlaat is echter wel vrij omdat hij op beugeltjes ligt en er dus lucht aangezogen kan worden.
Mijn temperaturen zijn erg laag dus de airflow voldoet ruimschoots.
Kabelmanagement is erg eenvoudig door de voorgeïnstalleerde kabels en binders. Schroefjes e.d. komen in een apart plastic sorteerdoosje .
De VG versie is nauwelijks duurder maar het aantal grote GPU's dat daarin past is beperkt.
Pluspunten
Prachtige Case Hoge kwaliteit Goede fans (5 inbegrepen) Super goedkoop Kabels kunnen gemakkelijk weggewerkt worden Mooie match met de Liquid freezer III Grooooot
Minpunten
Geen inlaatopening PSU Te groot?
Eindoordeel
Beoordeel deze review: