Sennheiser PC 360 G4ME Review

TunefulDJ_Mike 19 maart 2011, laatste update op 13 januari 2012, 985 views

Sennheiser PC 360 G4ME

Pluspunten

• Zit comfortabel
  • Goed geluid
  • Lange draad
  • Goede bouwkwaliteit, na ruim een jaar intensief gebruik nog geen duidelijke gebruikssporen of "slappe" onderdelen

Minpunten

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Ik heb deze headset nu een paar weken en ben zeer tevreden, hij zit comfortabel ook bij langdurig gebruik.
Het geluid is prima ook is het fijn dat je in de omgeving met mensen kan spreken terwijl je de headset op hebt(dit werkt alleen als je de headset op laag volume hebt staan :P). De kwaliteit van de headset is goed en je hebt een vrij lang snoer, het enige minpunt vind ik dat de microfoon kwalitatief wat minder is, zo heb ik in skype en andere voice chat programma's last van een ruis. Ik gebruik deze headset in combinatie met een Creative Audigy 2 ZS Platinum.

Update,

Ik heb de headset nu ruim 1 jaar en bevalt me nog steeds perfect, ik ben overgaan op een andere geluidskaart (nieuw systeem) namelijk een Asus Xonar Essence STX met aparte headphone aansluiting heb nu een iets diepere lage tonen. De headset zit nog steeds comfortabel en geen van de onderdelen van de headset vertonen enige slijtage. De kabel en stekkers zijn nog in uitstekende conditie dit terwijl ik toch vrij vaak de headset mee neem naar vrienden om te gamen. De headset zit nog steeds vrij strak om het hoofd, of te wel de headband is nog steeds vrij stug.

• Asus Xonar Essence STX
  • Creative Audigy 2 ZS Platinum
  • Creative Audiy 2 Ex Platinum
  • Asus Xonar Essence STX
  • Windows 7

Heb jij ook een Sennheiser PC 360 G4ME?