Philips BDP8000 - Reviews

Philips BDP8000 Review

deejeebv 19 februari 2011, laatste update op 19 februari 2011, 385 views

Philips BDP8000

Pluspunten

• Net tv
  • Mooi design
  • Standby verbruik 0.0 W

Minpunten

• Geen USB aan achterzijde

Geluidskwaliteit Score: 4
Ik heb niet zo heel veel toe te voegen aan de uitgebreide review van Prx. Wat ik erg leuk vind is de Net tv mogelijkheid. Applets op je tv: You tube, Uitzending gemist, buienradar, alles onder handbereik vanaf de bank.
Het probleem dat Prx meldt met het laden van de disk heb ik niet. Zodra je de disc er in voert wordt deze 'opgeslokt'.

Na de eerste keer opstarten werd automatisch een software update uitgevoerd. Daarna kwam hij in een keuzemenu terecht waarin taal en andere belangrijke instellingen gekozen kunnen worden.
Ik heb hem via de RJ45 aansluiting in het netwerk hangen. De kabel lag er al van een harddisk recorder die ik eerder in gebruik had.

Ik heb een externe 500 Gb harddisk aangesloten op de USB poort. Deze wordt gewoon herkent, hoewel volgens de handleiding max. 160 Gb herkent wordt.
De USB zit aan de voorzijde, dat vind ik voor een externe disk niet handig. Mooier was geweest als er zowel een USB aan voorzijde als een aan de achterzijde gezeten had.

Heb jij ook een Philips BDP8000?