Acer AL2216WSD Zilver Review

pienteNewbie 5 november 2006, 182 views

Acer AL2216WSD Zilver

Pluspunten

• Het is een mooi strak scherm met niet meer als noodzakelijke knoppen. Scherm kan voorover c.q. achterover kantelen.

Minpunten

• Wat ik eigenlijk mis is een hoogteverstelling van de monitor. Voor mooi staat het scherm op zijn voet te laag. Iets wat bij HP schermen wel mogelijk is.

Voor o.a. videobewerking aangeschaft. Voor dit is deze monitor een verademing wat beeldgrootte betreft. Je kunt meer tijdlijn zien en ook je breedbeeld functie beter gebruiken.

Ik zie alleen maar een rustig beeld wat uit diverse hoeken goed bekeken kan worden.

Na diverse monitoren bekeken te hebben o.a. 19 inch en enkele 20 inch versies schoot deze 22 inch versie er eenvoudig boven uit. Ik gebruik dit scherm naast een Philips 17 inch scherm. Dan is de Acer zeker wat vormgeving betreft mooi strak afgewerkt.

Bij het uitpakken van het scherm viel op dat het scherm goed verpakt is. Een van de eerste dingen die je moet doen is je schermresolutie aanpassen. Om deze aanwijzing op het scherm d.m.v. een folie aangegeven kun je niet omheen. Ook positief is de 3 jaar garantie.

Heb jij ook een Acer AL2216WSD Zilver?