Gigabyte AORUS FO27Q2 Zwart Review
Waanzinnige oled monitor, eindelijk voor op het bureau. Geen tv meer nodig voor oled gaming.
Pluspunten
Erg goede HDR Hoge refreshrate Eindelijk fatsoenlijk oled gaming op mn pc bureau
Minpunten
Zuipt stroom Oppassen met inbranden, oled.
Eindoordeel
Lange weg geweest naar deze monitor. Eerst wat jaartjes geprobeerd met tv's (lg c2 42 inch) om de oled game ervaring naar mijn bureau te tillen maar schermen waren allemaal veel te groot.
Monitoren waren of veel en veel te duur voor minder kwaliteit maar nu lijkt het Aorus toch gelukt te zijn.
Heb nog geen 4k genomen, liever een resolutie lager met veel hogere framerates.
Dat trekt deze monitor als een beest. Wat een ding! Wat een opties! Gaat voorlopig niet meer weg.
Monitoren waren of veel en veel te duur voor minder kwaliteit maar nu lijkt het Aorus toch gelukt te zijn.
Heb nog geen 4k genomen, liever een resolutie lager met veel hogere framerates.
Dat trekt deze monitor als een beest. Wat een ding! Wat een opties! Gaat voorlopig niet meer weg.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Gigabyte AORUS FO27Q2 Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!