Philips Baristina Espressoapparaat Zwart Review
Na 2 verschillende volautomatische espresso machines te hebben gehad van Philips en Melitta ben ik overgestapt naar de Baristina. De Baristina is super snel, nadat je hem aanzet kun je vrijwel direct koffie zetten dus geen warmte element dat eerst moet opwarmen.
Volautomatische machines moet je toch wel wekelijks schoonmaken; de Baristina heb je geen omkijken naar. De koffie is echt perfect en ook voldoende heet genoeg wat toch ook vaak een issue is bij veel volautomatische machines. De machine is compact en stil genoeg maar mag nog wel ietsje stiller in v2.0.
Pluspunten
vrijwel direct klaar voor gebruik na aanzetten De koffie is heet genoeg Zet heel snel koffie geen onderhoud of lastige schoonmaak nodig
Minpunten
vrij veel plastic dat een beetje mee resoneert tijdens het zetten
Eindoordeel
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Philips Baristina Espressoapparaat Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (2)
Ha, je had onding waarschijnlijk net. Hoe staat het er nu mee? Je kunt vele klachten lezen op het Web. De mijn is nu ook kaduuk na nauwelijks 3 maanden in gebruik. Koffie lauw, te slap, en ergste is dat de koffiedrab na het zetten niet meer gecomprimeerd wordt, dus waterige drab in de piston. Slechte aankoop.
Haha 😂 van mij idd nu al 2x gerepareerd. 1x vervangen en 1x gerepareerd. Heb er zelfs nog een YouTube filmpje gemaakt van de lekkage voor de reparateur (staat nog online) . Voor de rest nog heel erg tevreden met het apparaatje.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn