Samsung Syncmaster 940BF Review

abs0 23 augustus 2006, 481 views

Samsung Syncmaster 940BF

Pluspunten

• Mooi scherm
  • weinig ghosting
  • prachtige kleuren
  • geen pixeldefecten

Minpunten

• installatie

Na 6 jaar een AOC scherm gebruikt te hebben, werd het tijd voor een nieuw scherm. Het scherm was versleten en was bovendien veel te groot om altijd mee te sleuren naar lanparty's.

Ik had een plat scherm nodig, het moest een goede responstijd hebben en mocht niet veel wegen. Van het begin af was ik aan het twijfelen tussen een Benq FP93GX of een Samsung Syncmaster 940BF. Na deze 2 schermen vergelijkt te hebben, besloot ik toch de 940BF te kopen.Het scherm heeft namelijk een betere inkijkhoek (en was bovendien 1 goedkoper:p).

Vanaf de eerste keer dat ik het scherm opzette merkte ik al direct een groot verschil, ik zag prachtige kleuren en tijdens het gamen merkte ik amper ghosting! Het monteren van het scherm viel goed mee, maar de installatie op de cd-rom viel toch tegen. Er stonden veel overbodige features op die gewoon overbodig waren.

Na 3 dagen het scherm gebruikt te hebben, ben ik zeer tevreden.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 940BF?

De CD heb je helemaal niet nodig, ik heb 'alles' via de knopjes op het scherm gedaan.
Ik heb dit scherm inmiddels ook al weer een maand of 2/3 en was destijds scherp geprijst in vergelijking met andere (19) schermen met slechte responsetijd.

ik overweeg sterk om er een 2de of mischien ook wel 3de bij te kopen.

solide aankoop.

ps. installatie problemen heb ik niks van gemerkt ik heb nu ik er overnadenk mischien alleen de drivers geinstalleerd.