Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech Cordless Desktop MX5000 Laser Review

MacRubyNewbie 31 juli 2006, 286 views

Logitech Cordless Desktop MX5000 Laser

Pluspunten

• bluetooth werkte tot op grote afstand, in de woonkamer had ik nog bereik, maarja net of je heel de dag in je woonkamer zit...
  • muis, die werkte echt heerlijk, geen problemen mee gehad

Minpunten

• het duurt lang voordat je pc het toetsenbord en de muis herkent
  • lcd-schermpje loopt regelmatig vast en niet te lezen in het donker
  • volume controle, alleen de percentages werden goed weergegeven(lcd), de hoogte van het balkje begon steeds weer bij nul of 100

Nadat ik deze set had aangeschaft zat ik echt met mijn hoofd in de wolken. Ik dacht dat dit hèt wel zou zijn, een mooi toetsenbord met het zo alom geprezen bluetooth. Maar het heeft niet zo moge zijn.

Na het uitpakken van de set werkte vrijwel alles, nog geen problemen, totdat ik hem ging gebruiken. Hoewel het heerlijk typte, bleef er soms een halve minuut een toets hangen... en dan ramde je een aantal keer op backspace, totdat die ook bleef hangen en je al je geschreven tekst kwijt was.

Ook liep het toetsenbord soms vast, dan was je een playlist aan het luisteren, en op het lcd scherm stond dan drie nummers terug aangegeven. Moest je weer je toetsenbord opnieuw opstarten... (deed me erg denken aan oude windows versies :P)

Als ik mijn pc aanzette moest ik of een tijdje wachten totdat het toetsenbord was herkent, of je moest de tb aan en uit zetten tegelijkertijd met je computer, maarja zo worden het steeds meer knopjes om eventjes snel op emails te controleren... en bij de gewone toetsenborden met draad is het niet nodig.

Het toestenbord heb ik daarom gelijk na een paar dagen terug gebracht, daar betaal ik zoveel geld niet voor!

Heb jij ook een Logitech Cordless Desktop MX5000 Laser?

Ik ken zulke problemen met bluetooth.

Ikzelf ben tegenstander van wireless gerief, daarom is bij mij alles met draad. Maar ben bij enkele kennissen al bluetooth apparaten moeten gaan installen en bij 60% van de mensen had ik problemen. Na updaten van de drivers ed. was het bij de helft daarvan verholpen, de andere helft heb ik moeten doorverwijzen naar de fabrikant.

My advice: koop alles met draad :)