Specificaties Tower/desktop met Atom N330 en 2GB ram - Bekijk alle specificaties

ASRock ION 330HT Zwart Review

Steven1978 13 oktober 2010, laatste update op 13 oktober 2010, 606 views

ASRock ION 330HT Zwart

Pluspunten

• Klein.
  • Krachtig genoeg voor HD en Full HD.
  • HDMI aansluiting met audio ondersteuning.
  • 64-bit ondersteuning
  • MCE afstandsbediening

Minpunten

• Geen USB aan voorkant

Features Score: 4
Algemeen:
Mooi klein krachtige PC die met behulp van de VLC player hardware matig Full HD films afspeeld. Via HDMI makkelijk aan te sluiten op LCD tv's.

Features:
Meer dan voldoende voor een Media Center oplossing. HDMI of D-sub voor video. Optisch voor naar Home Theater set voor DTS. LAN en WLAN, en voldoende USB aansluiting. Helaas geen USB aansluiting aan voorkant.

Prestatie:
Met een CPU belasting van 10% HD content afspelen wil toch genoeg zeggen. Met Full HD heeft de CPU 25% nodig. De ION GPU is dus krachtig genoeg voor video. Verder Windows 7 Home Premium 64-bit draait er perfect op. Start in 4 seconden op wanneer ik op de Aan/uit knop druk van de meegeleverde afstandsbediening.

Bouwkwaliteit en afwerking:
Degelijk kastje van buiten en van binnen. Mooi afgewerkte 3,5" en 2,5" rekje voor BD/CD-rom en Harddrive.

Design:
Dit maakt mij niet veel uit of het er mooi uitziet, als het maar werkt zeg ik altijd. Staat toch in een kastje.

Stabiliteit & betrouwbaarheid:
Draait bijna 24 uur per dag omdat ik dit PC'tje ook gebruik voor torrent oplossing. Heeft nog geen reboot nodig gehad en blijft onder de 50 graden in een afgesloten kast.

Ondersteuning:
Meegeleverde software en handleidingen zijn duidelijk. Mensen die geen PC's in elkaar durven te zetten kunnen makkelijk een HD erbij zetten.

Prijs:
Wanneer je zelf naar losse onderdelen gaat kijken kom je op hetzelfde bedrag uit. Alleen moet je dan nog alles zelf inbouwen, terwijl de Asrock al voor je in elkaar gezet is.

• Western Digital 500GB 2.5"
  • 2x2GB Kingston DDR2 SDRAM SODIMM
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een ASRock ION 330HT Zwart?